26 de març 2013

ENTREVISTA AMB SARA VELLIDO

Com vam comentar ja fa uns dies, les setmanes que no hi ha cursa "oficial", anirem publicant diferents entrevistes amb els corredors del MC Segre!! aquesta setmana entrevista amb la cadet Sara Vellido, una gran corredora amb molts anys de bici per davant!!


Nom: Sara

Cognoms: Vellido Vega.

Municipi on resideixes habitualment: Cervià de les Garrigues.

Edat: 16 anys.

Categoria: Cadet de 2n any.

Lloc per entrenar preferit: les muntanyes de Prades, Poblet, Cervià…

Professió: estudiant.

Bici per aquesta temporada: la 26.

Shimano o sram: shimano, crec que va més suau que sram.

Relació de plats ideals: per la meva estatura, 3 plats i 22, 32, 42.

Menjar preferit: La fideua.

Beguda preferida: aigua.

Un menú del dia abans d’una cursa (sopar)? La pasta.

Muntanya o costa: per anar amb bici la muntanya, i per anar de vacances la costa.

Un tipus de música: la d’ara! (pop) en general.

Tipus de circuit que t’agrada més: Els trenca cames, pujades, trialeres…(una mica de tot).

Tipus de circuit que t’agrada menys: els rodadors, no em van gaire bé.

Un referent /autonòmic) de la BTT ( no professional)? Mercè Petit.

Un referent (internacional) de la BTT (professional)? Jose Antonio Hermida.

Sessions d’entreno a la setmana? Entre setmana unes 5h i el cap de setmana (dissabte i
diumenge) unes 8h.

Quantes en carretera i quantes amb BTT: l’any passat en carretera feia 2 dies a la setmana i 3
en BTT, aquest anys de carretera n'he fet menys.

Quantes hores per sessió? Entre setmana 1h 15min + uns 20min d’escalfament, i els caps de
setmana unes 3h 30min o 4h.

Quilòmetres anuals ( aprox.)? l’any passat que no vaig entrenar to el que volia, aprox. em vam
sortir… uns 3.000 o 3.500km i aquest any, seguint el ritme i els objectius que m’he marcat em
sortiran més o menys d'uns 8.000 a 10.000km.

Tens entrenador? sí

Un lloc per anar de vacances? Cantàbria.

Proves tipus marató, tipus de volta per etapes o tipus rally (xc)? Per ara tipus rally.( que és el
que faig ara), però més endavant no dic que provi maratons o voltes per etapes.

Un repte per aquest any? Aquest any tinc pensat participar en copa catalana, open giant de
Barcelona, campionat de Catalunya, i el meu repte anar al córrer els campionat d’Espanya.

Bici doble o rígida (amb suspensió davant)? Porto rígida (amb suspensió al davant).

Et cuides molt l’alimentació? Sí, bastant.

Practiques altres esports durant la temporada de bici? No, en la temporada de bici em dedico
al 100%.

I en pretemporada? En pretemporada he fet senderisme, anar a fer futinng .

Una mania abans de córrer? No en tinc cap.

Per entrenar estiu o hivern? M’agrada entrenar a la primera, entremig…

Matí, migdia o tarda? Matí.

Un punt fort damunt la bici? Les pujades i trialeres

Un punt feble damunt la bici? El pla (rodador).

Prefereixes fer una cursa i/O entrenar amb fred o calor? Entre mig, però per una cursa
prefereixo una mica de fred.

Per entrenar: sol, amb un o dos companys més o amb grupeta nombrosa? Casi sempre sola,
però alguns dies m’acompanya el meu pare i els diumenges, que vaig amb grupeta nombrosa.

Com diries un dia ideal abans d’una cursa? Descansar per estar preparada a tope, amb ganes de córrer i sense
son...

Quina cursa t’agradaria poder fer alguna vegada? M’agradaria fer alguna vegada la titan
desert, la Andalusia bike, (que la vaig seguint i veig que es acollonant)...

A quina edat vas començar a practicar aquest esport de forma regular? Als 10 anys vaig provar
la meva primera carrera a la kid’s cup de Lleida, ja que abans competia amb natació, fins que
va arribar el punt en que em va tocar triar entre una cosa i l’altra, i com veieu vaig decantar-
me pel món de la bici...

Abans realitzaves algun altre esport? Sí,com ja e dit abans la natació, que m’agrada molt.

El teu esmorzar preferit abans de sortir a entrenar o abans d’una carrera? Cereals, torrada
amb Nutella, fruita...

Vas habitualment al fisio o massatgista? No.

Creus que avui en dia de la BTT en general gaudeix d’un bon moment al nostre país?
últimament hi ha més ciclistes i es veuen més, o almenys això sembla.

Una afició a part de la bici? No.

Alguna cosa que afegiries? Que s’ animessin més noies, i que hi hagués més igualtat.

Com et definiries en poques paraules: Em defineixo, una noia simpàtica, amigable,
vergonyosa/tímida...


I RECORDEU, NO US PODEU PERDRE:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada